Part 2. Welcome to the Tenerife Life - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Dirk Heijnen - WaarBenJij.nu Part 2. Welcome to the Tenerife Life - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Dirk Heijnen - WaarBenJij.nu

Part 2. Welcome to the Tenerife Life

Door: Dirk Heijnen

Blijf op de hoogte en volg Dirk

08 Augustus 2014 | Spanje, Isla de Tenerife


Ik ben nu 3 weken in Tenerife.
Laat ik maar beginnen bij mijn werk.
Zoals jullie waarschijnlijk al weten zit in hotel
Gran Tacande van Dreamplace. Een 5 sterren hotel.
Hier werk ik in het Animatieteam, onder leiding van Lianne van Kins.
De eerste 2 weken heb ik met Sheilla samengewerkt in de Juniorclub (8-14 jaar)
Nu werk ik alleen met de juniorclub.
Dit bestaat uit spelletjes zoals Uno,Sjoelen,PingPong,Tennis,Voetbal,Biljart en zwembadactiviteiten.
De meeste kinderen komen uit Spanje,Rusland,Engeland en Italië. Maar er zijn er ook uit nederland en belgië maar niet veel.
Het werk is super om te doen! Het is geweldig om te zien dat kinderen het leuk hebben door mij.
Nadat ik klaar ben met de juniorclub werk ik nog 2 uur bij de miniclub en dan zit mijn dag erop.
Ik krijg ook allemaal geschenkjes van kinderen die weggaan, echt fantastisch!
Hier in Tenerife weet ik zeker dat ik als persoon ben en zal veranderen.
Het hotel waar ik slaap van de andere kant is niet zo goed..
Mijn slaapkamer ligt 3-4 meter onder de grond zonder Airconditioning.
Er zijn helaas ook een hoop kakkerlakken en spinnen, en het eten is ook niet bepaald goed klaargemaakt.
En er is geen raam die ik open kan zetten. Buiten mijn werk plek heb ik niet echt een goed leven.
Ik krijg 500mb aan wifi elke week gratis, dus als dat op is moet ik nieuw kopen. €25 voor 2.5gb.
En met €0,50 per uur loon en een DUO die geen uitwonend studiefinanciering wil geven, wordt het een krappe tijd hier.
Dat is het voor zover, tot later!



Well, let's start with my work.
You probably know already that I work in a 5 star hotel named Gran Tacande.
I work with the Juniorclub which are children from age 8 to 14.
First two weeks I did this with a collegue of mine, now I do it alone.
We play games like Uno,Sjoeling,TableTennis, Tennis, Soccer, Snooker and poolactivities.
Most of the children come from Spain,Russia,England and Italy. But also some dutch children are here.
It's really great work because the children are always very thankfull and appreciate all the small things.
Sometimes I get small gifts from them when they go back home, this is really amazing.
When I finish my work at the Juniorclub I move to the Miniclub, which is with children age 3-7.
My workplace is really good, but I can't tell the same about my 'home' place.
It's full of cockroaches and spider, and because it's 2-3 meters beneath the ground and there is no A/C
it's really hot inside. There are no windows either.. so fresh air also isn't an option.
Bad things also is that I have a 500MB data plan each week and when i pass it, which happens in 1 day, i need
to buy more for €25 i get 2.5GB. I need to do my own grocery too because the food at my hotel is too bad to eat.
Basicly i'll get a hard time, and be broke all the time because my government refuses to pay me my money.
Well that's it for now. Talk to you later!

  • 17 Augustus 2014 - 16:15

    Agnes Pisters:

    Fijn om te horen dat het werk je daar super bevalt. Hoop ook dat dat zo blijft. Geniet ervan!

    Wat de huisvesting betreft ben ik niet zo blij. Maar ik ben blij dat de school op dit moment bezig is daar samen met Malivi iets aan te doen. Hoop dat daar spoedig verandering in komt.

    Ik vind het in ieder geval heel knap van jou dat jij ondanks alles je stage daar af wilt maken. Hoop dat je goed op jezelf blijft letten Dirk.En geef tijdig aan, aan school of Malivi, wanneer er iets niet klopt of als je klachten hebt. Hoe eerder zij het weten hoe sneller actie ondernomen kan worden.

    Ga zo door en geniet verder van je werkzaamheden daar.

    liefs,
    mam

  • 17 Augustus 2014 - 19:48

    Zaya :

    My sweet angel .. just keep up being yourself and keep up being awesome ..
    work hard and i'll always be here for u ..
    you know I love you
    and i'll always be ..

    Aishteru << I love U >>

    Zayaa <3

  • 19 Augustus 2014 - 21:54

    Dhr.Segers:

    Hoi Dirk

    Duidelijk en eerlijk verslag.
    Aan de huisvesting wordt gewerkt maar elke keuze/oplossing die we vinden heeft ook weer nadelen n.m. het vervoer en afstand tot je huidige hotel. Jammer dat de huisvesting dit jaar zo'n groot probleem is in jullie hotel t.o.v. het vorig jaar bij Renske en Etienne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

^_^

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2014

Sparkling October

23 September 2014

40 days to go

20 Augustus 2014

Tenerife part 3

08 Augustus 2014

Part 2. Welcome to the Tenerife Life

21 Juli 2014

1. The first few days
Dirk

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 11371

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste reis

23 September 2014 - 23 September 2014

40 days to go.

Landen bezocht: