1. The first few days - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Dirk Heijnen - WaarBenJij.nu 1. The first few days - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Dirk Heijnen - WaarBenJij.nu

1. The first few days

Door: Dirk Heijnen

Blijf op de hoogte en volg Dirk

21 Juli 2014 | Spanje, Isla de Tenerife

Nadat ik met het vliegtuig aangekomen ben werd ik door mijn contactpersoon opgehaald en richting mijn verblijf hotel gebracht "Villa Tagoro".
Hier heb ik een kamer die, tot nog toe, voor mezelf is.
Ik ben op de tweede dag met andere stagaires uit estland bij la flacka geweest, dat ik een soort lokale bar. De dag erna zijn we met deze groep ook naar het strand geweest. De mensen hier zijn geweldig en het is een mooi eiland. Ik ben vandaag na een hoop papierwerk geregeld te hebben naar mijn werkplek geweest, mijn begeleidster is Nederlands dus ik heb niks te klagen.
Dus nu wordt het spaans leren en morgen om 9:30 beginnen.

After I arrived at the airport in South Tenerife I was picked up by my attendant, she brought me to my hotel "Villa Tagoro". Here I have a room all for myself, for as long as it takes. Maybe I get a roommate in the coming weeks. The second evening i went to a local bar called La Flacka, with some other trainees from estland. I also went to the beach with them,they are really nice people, I have to say, the island is beautifull and the people are awesome. Today I was introduced to my boss and workplace and tomorrow i'll start working at 9.30 am.

Hasta Luego!

• 24 Juli 2014 - 14:46

Dhr.Segers:

Hoi Dirk

Zo te zien is Marivi aardig in de weer met jullie.Leuk dat je ook alles in het Engels doet voor je Engelstalige vriendin en misschien over een bepaalde tijd ook alles in het Spaans.
    Wie is je begeleidster? Graag ook foto's. We horen weer van je. Succes met de stage.

• 25 Juli 2014 - 21:41

Agnes Pisters:

Hoi Dirk,

Je bent nu 1 week in Tenerife. Fijn om te horen dat de stage daar goed bevalt. Hoop dat het zo blijft.