Tenerife part 3 - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Dirk Heijnen - WaarBenJij.nu Tenerife part 3 - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Dirk Heijnen - WaarBenJij.nu

Tenerife part 3

Door: dirk heijnen

Blijf op de hoogte en volg Dirk

20 Augustus 2014 | Spanje, Isla de Tenerife

Voor zover bevalt het werk me goed,ik werk van maandag t/m vrijdag van 10u tot 18u. In deze tijd doe ik dezelfde activiteiten als voorheen, uno,biljart,sjoelen,pingpong,zwembadspellen,aquagym en tennis.
Het werk is vermoeiend maar leuk. Ik wordt steeds zelfstandiger hier.
De school en marivi zijn hard aan het werk een nieuwe verblijfplek te regelen. Ik hoop dat het ze lukt!
Enige wat ik jammer vind zijn de beperkingen hier zoals internet en gebalanceerd eten.
Ik hoop dat mij een plekje gevonden kan worden.
Ik hou jullie op de hoogte, tot snel weer.

Untill now i'm satisfied with my work. I still work from monday to friday from 10:00 to 18:00. The things i do with the children are still the same, uno,pool,sjoelen,tabletennis,swimmingpool games, aquagym and tennis.
My school and marivi are working really hard to get me a new housing. That's great. I hope they'll find one.
Only problems are my internet and not being able to follow my diet.
I hope things get better soon.
I'll keep you updated soon.
That's it for now. Cya later

  • 20 Augustus 2014 - 23:24

    Zayaa:

    Sweety .. i hope everything gets better and find new place to stay in cuz u really need 1 .. just endure it sweety and the time will pass by so fast .. u wont feel it .. i'll always be here for u .. supporting u ..

    T.c
    Aishiteru .. " Love u "
    Zayaa

  • 20 Augustus 2014 - 23:43

    Agnes :

    Hallo Dirk,

    Blij om te lezen dat het werk nog steeds goed bevalt. En heel blij om te lezen dat er naar een beter onderkomen wordt gezocht. Ook mooi om te lezen dat je steeds meer zelfstandiger wordt. Waar een stage al niet goed voor is :-D

    Het is inderdaad jammer dat het eten niet zo gebalanceerd is. Maar goed, als je in november weer thuis bent kun je je eigen dieet weer volgen. Nu maar even aanpassen dan.

    Beperkt internet is natuurlijk minder. Voor website en voorbereidingen lessen natuurlijk wel hard nodig.
    En om met vrienden of thuisfront af en toe contact te hebben natuurlijk ook. Hoop dat je het financieel redt daar wat betreft extra kosten internet. Heb al begrepen dat het tamelijk duur is daar :(

    Nou Dirk, laat maar wat horen als ander verblijf gevonden is. En, zoals altijd: Blijf goed op jezelf letten!

    Tot volgende keer.
    liefs mam

  • 03 September 2014 - 22:59

    Dhr.Segers:

    Hoi Dirk

    Ik kom van 18-10 tot 27-10 naar Tenerife i.v.m. stagebezoek. Probeer je logboek (POP 1) etc. bij te werken.
    Zal i.o.m. Marivi afspraken maken bij de diverse hotels.
    Hoe gaat het momenteel.
    Ook jij bent een van de 5 toppertjes die het project Tenerife aandurfden. Dus dat spreekt al voor jou.
    En je wordt steeds zelfstandiger, dus een van de doelen wordt al bereikt.
    Tot dan.
    ps. Heb je al foto's van je werkzaamheden etc.

  • 12 September 2014 - 13:16

    Dhr.Segers:

    Hallo Dirk

    Jullie zijn nu halverwege de stage. Kun je me antwoord geven op de volgende vragen:

    1. Wie stuurt jullie aan op je stage plaats c.q. wie geeft jullie de dagelijkse opdrachten?
    2. Worden de opdrachten dagelijks of wekelijks geëvalueerd?
    3. Hoe vaak evalueren jullie de stage per week/maand?
    4. Wie evalueert met jullie de stage en wie doet de POP 2 op het einde van de stage?
    5. Wie vult de eindbeoordeling in op het einde van de stage?
    6. Wie controleert jullie stage uren en tekent uiteindelijk jullie urentabel zowel die in het logboek alsook de digitale te downloaden urentabel die in december naar het stageburo gaat?
    7. Met welke persoon in jullie hotel kan ik in jouw bijzijn het beste het stage gesprek doen?

    Jullie mogen de antwoorden van bovenstaande vragen per PM sturen of via deze website beantwoorden.

    Graag voor 17 oktober de vragen beantwoorden i.v.m. het stagebezoek per 20-10-2014.

    Bedankt voor jullie medewerking

    Dhr.Segers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

^_^

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2014

Sparkling October

23 September 2014

40 days to go

20 Augustus 2014

Tenerife part 3

08 Augustus 2014

Part 2. Welcome to the Tenerife Life

21 Juli 2014

1. The first few days
Dirk

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 8210
Totaal aantal bezoekers 11375

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste reis

23 September 2014 - 23 September 2014

40 days to go.

Landen bezocht: